غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

تولدت مبارک

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۳ ب.ظ



کنارت نیستم اما احساست میکنم..

دورم ازت اما در نزدیک ترین جای قلبم احساست میکنم..

تورا تنها عشق خودم میدانم و این احساس فقط نسبت به تو اینگونه 

است..

تولدت مبارک زیباترین حس زندگی من..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۷
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۲)

likeeeee
۱۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۶ عیسی علوانی
سلام عزیزنم خوبی خوشی چه خبر ممنون که سر زدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی