غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

گل

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۱۸ ب.ظ


چه زیباست که خاری گل دهد...

و 

چه بی حیاست گلی که خار را دوست نداشته باشد ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۹
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۳)

سلام باشه مرسی اگه وقت کنم حتما یه سرو صفایی میدم به وبم =مرسی بازم که سفارش کردی

پاسخ:
آورییننن...
غنچه از خواب پرید...

و گلی تازه به دنیا آمد...

 خار خندید و به گل گفت سلام و جوابی نشنید...

خار رنجید ولی هیچ نگفت...

ساعتی چند گذشت...

 گل چه زیبا شده بود...

دست بی رحمی آمد نزدیک...

 گل سراسیمه ز وحشت افسرد...

لیک آن خار در آن دست خلید و گل از مرگ رهید...

. خار با شبنمی از خواب پرید...

 گل صمیمانه به او گفت سلام...

پاسخ:
چگد طولانین....
سلا م ممنون که به من سر زدی
پاسخ:
خواهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی