غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

اعتماد.2

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۵۱ ب.ظ

بخشیدن کسی آسان است,
اما اینکه بتوانی دوباره به او اعتماد کنی داستان کاملا متفاوتیست!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۴
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۷)

نیگااااا
پاسخ:
چیو نیگا؟؟؟؟عایا؟؟؟
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۲:۱۱ امید مساعد
سلام عزیز , ببخشید یکم سرم شلوغه ولی هر از چند گاهی به تموم دوستام سر میزنم 
سلاااااااام
خوبی؟
ببخشید شرمندتم
وبت خیلی قشنگ شده
به نظر من مطلباتم بهتر شده
سلام حالتون خوبه شما

واقعا شرمنده ام ببخشید منو

چشم حتما سر میزنم بهتون

خدافظ

هیچ چیز ویرانگرتر از این نیست که متوجه شویم ، کسی که به آن اعتماد داشته ایم عمری فریبمان داده است .

سلام ممنون که به من سر زدیی راستی من لینکت کردم

پاسخ:
جدی؟؟؟!!!
سلام بخدا شرمنده من زیاد وبم نمیام فقط میام چک میکنم کی نظر گذاشته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی