غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

نوازش

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵ ب.ظ






        کسانی که قدر دستان نوازشگر را ندانند
 

       عاقبت پاهای لگد کوب را می بوسند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۲
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۶)

قیمت آدم ها

به آن چیزی است که

به خاطرش آه می کشند...

اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم

سلام

هرگاه میخواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی

هرکز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمی آیند

فقط یک قطره اشک کافیست

تا ببینی چه تعداد دست برای پاک کردن اشک های تو می آید . .

بای تا های

بعضی از نوازشا مقدمه ای هستن برای لگدکوب شدن
مواظب باش گول نخوری آقارضا
پاسخ:
چشـــــــــــــــــــــــم
سلام مجددا منم با ی وب دیگه دو تا دارم خواسی لینک کن خخخخخخ
شما که بلدی خودت ی خوشکلشو واسم پیدا کن خخخخخخخخخخ
پاسخ:
خودم هستم ها...خخخخخ
چه عجب
دلتون برام تنگ نشده؟
پاسخ:
مگه دل ادمم تنگ میشه؟؟؟عایا؟؟؟؟؟؟
بعدش تا من نیام شما نمیاید؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی