غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

نامه ی ی پسر بد به پدر مهربونش...

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰ ب.ظ

اینو بخونید زیاد طول نمیکشه...




نامه ی ی پسر بد به پدر مهربونش...

با افسوس و اندوه فراوان برایت مینویسم.من مجبور بودم که با دوست دختر جدیدم فرار کنم.چون جلوی رویارویی شما و مادرم رو بگیرم.من احساسات واقعی رو با هستی پیدا کردم اون واقعا معرکه است.اما میدونستم تو اون رو نخواهی پذیرفت.به خاطر تیزبینی هاش؛خالکوبی هاش,لباسای تنگ موتورسواری هاش و به خاطر اینکه اون سنش از من خیلی بیشتره.این فقط به احساسات نیست...هستی به من گفت ما میتونیم شاد و خرم باشیم.اون یک تریلی تو زاهدان داره...اون درسته که سرطان داره ولی مهم عشقمه که بش میرسم هرچند من  فقط 15 سال دارم...راستی دیروز نتیجه ی آزمایش ایدز اون اومد...متاسفانه ایدز داره...ولی من هنوز پاش وایمیسم تا بمیرم...مامیتونیم رو اون تریلی که گفتم کارکنیم...هرچند اینجا قاچاقچی زیاده...پدر من حتما ی روز میام تا شما نوه هات رو ببینی...

با عشق

پسرت فرهاد...

پاورقی...

پدر هیچ کدوم از جریانات بالا واقعی نیست,من طبقه ی بالا هستم خونه ی دوستم حسین.فقط خواستم بهت یاد اوری کنم که در دنیا چیزهایی بدتر از اون کارنامه ی مدرسه ام که روی میز هست وجود داره...

دوست دارم بابا,هر وقت اوضاع اومدن به خونه امن بود زنگ بزن تا من بیام خونه...

.

.

.

.

درسته زیاد بود ولی من که از این داستان درسای زیادی گرفتم....:))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۴
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۱۰)

میسی عزیزم
:|
درود بر این فکر 
خیلی خوب بود ... ما که ازینکارا بلد نبودیم :D
پاسخ:
خب یاد بگیر..........
لینک شدی رفیق
آره تو فکــــــــرشم اصن مسیر زندگیم یهو تغییر کرد !!!! خخخ
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۹ سیدصادق صادقیان
افففففففففففففففف
kheili tahte tasir gharar gereftam :D
پاسخ:
خخخخخخخ
ولی واتس یور نیم؟؟؟
این داستانو قبلا هم شنیده‌ بودم ولی باز خوندم مرسی آفرین
وای خدا خخخخ خیلی باحال بود آورین...
خیلی اموزنده بود مغسی
پاسخ:
نه بابا!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی