غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

گیتار

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۸ ب.ظ


گاه گیتار زندگی بد کوک میشود...
دعایم کن..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۱
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۳)

دلم می خواهد
زندگی ام را
موقت بدهم دست یک آدم دیگر
بگویم تو بازی کن
تا من برگردم نبآزیآ :|
سلام
من با چه اسمی شما رو لینک کنم شما میتونی منو با اسم بهار لینک کنی................
پاسخ:
سلام
میتونی به اسم 
داش امیر رضا لینک شی...

سلام داداش ببخشید داداش اشتباهی فرستادم
پاسخ:

مشکلی نیست دوست داشتی لینکم کن...

سلام
مرسی که سر میزنی

سعی میکنم یکم شاد ترشون بکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی