غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

این روزها..

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ



این روزها...

همه ادعا دارند ک طعم خیانت را چشیده اند...


همه ادعا دارند ک بدی را ب چشم دیده اند...

همه ادعا دارند ک تنهایی را کشیده اند...

پس کیست ک این دنیا را ب گند کشیده؟؟؟؟؟!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴
Rm.1 Rm.1

خیانت

ادعا

نظرات  (۴)

سلام.وبتون خیلی قشنگ بود خوشحال میشم اگه به منم سر بزنین
پاسخ:
سلام
ممنوناز لطفتون..
حتما سرمیزنم
سلام
یه سر بزن
ممنون میشم
پاسخ:
سلام
حتما
سلام
ممنون سر زدی   لطف کردی
جملاتتم قشنگ بودن
فکر کنم هر کدوم از همون هایی که طعم تلخ خیانت رو چشیدن به زندگی یکی دیگی گند زدن


سلام
ممنون سر زدی   لطف کردی
جملاتتم قشنگ بودن
فکر کنم هر کدوم از همون هایی که طعم تلخ خیانت رو چشیدن به زندگی یکی دیگی گند زدن


پاسخ:
سلام
نمیونم والا..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی