غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

روز عشق..

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ب.ظ




لحظه هایی هست که دلم واقعا برات تنگ میشه!


من اسم این لحظه هارو " همیشه" گذاشتم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۰
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۲)

سلام
خدا قوت
فاطمه..کوثرانه ی کرب وبلاست
به روزیم با صوت مادرانه ی خدا
به پریشانیات ماهم سر بزنید
Www.parishaniat.blog.ir
سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم
پاسخ:
انقدام خوب نیس...
اما در خدمتم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی