غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

عشق های امروز را چشیده ای؟؟؟

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۳۱ ب.ظ

عشق های امروزی را چشیده ای دلبندم؟
طعم کشک می دهند
سراپا ادعایند گل من!
فرهاد هم اگر بود؛ به جای کندن بیستون مخ می زد احتمالا!
دیگر صدای تیشه نمی پیچید در شهر
طفلکی عشق
چقدر زجر می کشد از این شیرین فرهادهای قلابی
گاهی باید رد شد
گاهی باید در اوج نیاز، نخواست
گاهی باید کویر شد
با همه ی تشنگی منت هیچ ابری را نکشید
گاهی باید سیگارت را برداری
و رهسپار کوچه هایی بشی که
خیلی وقته رهگذری ازش عبور نکرده
گاهی باید نباشی
تا لااقل یه جایی توی گوشه کنار این شهر
دلی برات تنگ بشه…


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۸
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۴)

اونی که واقعا دوست داشته بـاشه ..
شاید اذیتت کنه..
ولی هیچ وقت عذابت نمیده..
شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ..
ولی همه حواسش پیش توئه..
شاید باهات قهر کنه ..
ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمی کنه !!

سلام.وبلاگت خیلی زیباست.من لینکت کردم.توهم به اسم "عاشقانه من 2013" لینکم کن.مرسی

اینجوریا هم که میگی نیس حالا

هس ولی اینقد نیس

۲۸ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۱۲ عیسی علوانی
???____??______?? ____ ???
??_______??_____?? _______ ??
?___________?___? __________ ?
?____________?_? ___________ ?
_ ?____________? ___________ ?
__ ?_تقدیم به بهترین دوستان دنیا
____ ? __________________ ?
______ ? ______________ ?
________ ? __________ ?
__________ ? ______ ?
_______ ?_?__? __ ?__?_?
______ ?____?__?__?____?
_______ ?_____??_?____?
_________ ?_?__??__?
________________ ??
_________________ ??
__________________ ??...
چرا سر نمیزننی --اپم سر بزن
دوست خوبم به این وبم سر میزنی
http://issah.blogfa.com/
پاسخ:
دارم میام....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی