غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

رفیق2

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۵ ب.ظ


سلامتی رفیقی که تا بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون...
یک کلمه میگه...
ساعت چند؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۸
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۵)

fekr nakonam to in zamone beshe zyad az in rafigha peyda kard.....
albate man yakisho daram....
onam to....
babat hame lotfhat mamnon
پاسخ:
وظیفه بوده...لطف داری این حرفا چیه؟؟؟
سلام حالت چطوره؟نظرلطفته.ببخش که ازلینکام حذفت کردم.آدرستویه جای دیگه ذخیره کردم.برات نظرنزاشتم گفتم شایدبخوای فراموشم کنی
پاسخ:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناپلئون میگه وقتی از دوستت خبری نیس خوشحال باش چون حتما حالش خوبه وخوشحاله که تو رواز یادبرده
پاسخ:
بلی چنین است...

سلام چاره ای نیس واسه درس دانشگاهستش عکسا زود برش میدارم
پاسخ:
باشه ولی بیا حساب کن...

مـــــرد که باشی


وقتی دست زنـی را عـــــــــاشقانه می گیری


تازه می فهمی مــرد بودن را باید


میـانِ دستـــانِ ظـــریف زن احساس کرد ..

پاسخ:
ظریف؟؟؟
کاترین؟؟؟
 بام ؟؟
شیب؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی