غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

آموزه های زندگی

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۲ ب.ظ
زندگی به من آموخت که همیشه آماده ی دفاع حمله ی احتمالی کسی باشم که
به او محبت کرده ام...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۰
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۵)

دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم

می اید......

می ماند.....

و به تنهاییم پایان میدهد!

امد......

رفت.....

و به زندگی ام پایان داد......
پاسخ:
.....
۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۹ امید مساعد
سلام وبلاگ زیبایی داری , اگه دوست داشتی به من سر بزن اگه هم با تبادل لینک موافقی لطفا منو با عنوان : وب اختصاصی امید مساعد و با آدرس www.omidmosaed.shakheh.com لینک کن و به من خبر بده تا منم تورو لینک کنم , مرسی
همان که زندگی ام را به پایش گذاشتم
پاسخ:
هه....

سید شما؟؟؟؟

ندارم چشم من، تاب نگاه صحنه سازیها

من یکرنگ بیزارم، از این نیرنگ بازیها
زرنگی، نارفیقا! نیست این، چون باز شد دستت
رفیقان را زپا افکندن و گردن فرازیها
تو چون کرکس، به مشتی استخوان دلبستگی داری
بنازم همت والای باز و، بی نیازیها
به میدانی که می بندد پای شهسواران را
تو طفل هرزه پو، باید کنی اینترکتازیها
تو ظاهرساز و من حقگو، ندارد غیر از این حاصل
من و از کس بریدنها، تو و ناکس نوازیها
من بهش رسیدم
بدجور
پاسخ:
:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی