غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

حال من!!!

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ق.ظ


حال من خوبست اما با تو بهتر می شوم 

آه,تا می بینمت یک جور دیگر می شوم

در لباس آبی از من بیشتر دل می بری

آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۲
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۳)

ن میدونم داداشی کلا گفتم اخه کامنت قبلت اسم ازدوستی اوردی گفتی مگه دوستی نوبتی هم داریم منم گفتم حرفی از دوستی نزدم ولی منم منظورم ازاون دوستیانبود
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۰ سیدصادق صادقیان
با تو حس شعر در من بیشتر گل میکند
یاسم و باران که میبارد معطر میشوم
پاسخ:
باه باه....آورین

سلام

همیشه به خاطر داشته باش:

کسی در جایی به خاطر وجود تو خوشبخت است . .

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی