غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

صبر=معرفت

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ


       صبرت که تمام شد نرو

       معرفت تازه از آن موقع آغاز می شود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۰
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۷)

baaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeee,........................likeeeeeeeeee
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۵۰ سیدصادق صادقیان
آورین قشنگ بود

پاسخ:
قربون آغا...

سلام

کاش دنیا یکبار هم که شده

بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

این بردهای تکراری برایش؟!

ایستادگی کن ، ایستادگی کن ؛ و ایستادگی کن
و به یاد داشته باش که لشکری از کلاغها
جرات نزدیک شدن به مترسکی که ایستادگی را…
فقط به نمایش می گذارد…
ندارند!
[گل][گل]
و چه زود صبرت تمام شد و ....
پاسخ:
بلی چنین است!!!!
سلام.ن دیگه من یادم میره اخرین نظرومن دادم بعدنوبت توبود ک بیای
پاسخ:
درسته

من حرف ازدوستی نزدم
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی