غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

تغییر

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۵۷ ب.ظ




گرگ هم که باشی
عاقبت عاشق بره ای می شوی
که تو را وادار به علف خوردن میکند
 آری عاقبت عشق چنین است
تبدیل شدن به آنچه که نیستی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۲
Rm.1 Rm.1

نظرات  (۵)

به بازار سیاه رفتم برای خریدن عشق . ولی در ابتدای ورودم روی کاغذی خواندم: در غرفه هوس بازان عشق را به حراج گذاشته اند به قیمت نابودی پاک بازان .
پاسخ:
لینکت کردما...
سلام وبت خوشگله به منم سر بزن
خیلی متنات قشنگهاااااااا
سلام خوبی خیلی خوبه
سلام خوبی چرا منو لینگ نکردی من شما رو لینک کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی