غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

درد!!!

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۲ ب.ظ


درد ینی سرت به همون سنگی بخوره که ی روز به سینت میزدی.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۲
Rm.1 Rm.1

درد

سنگ

نظرات  (۷)

سلام

گفتی نوشته هامو دوست داری

گفتی حرفام مثه حرفای دلته

از لطفت ممنون

توام لینک شدی

:((
سلام رفیق ممنون که سر زدی
سلام داداشی.باشه حتما میزارم

سلام

یه انتقادفونت نوشتههات یکم سخت خونده میشه

اپممم بیا

پاسخ:
چشم درستش میکنم...
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۳۲ سیدصادق صادقیان
آقا ما هم اومدیم
قشنگ بود
لینکت کردم
امیدوارم هرروز بتونم یه سر بهت بزنم

این روزها


اگر خون هم گریه کنی


عمق همدردی دیگران با تو


یک کلمه است :


" آخـــــــی "
پاسخ:
ببخشید فک کردم علی هستید...

میام بهتون سر میزنم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی