غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

سادگی

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ق.ظ


ساده لباس بپوش,ساده راه برو...اما در برخورد با دیگرا ن ساده نباش..
زیرا سادگیت را نشانه میگیرد برای در هم شکستن غرورت!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۹
Rm.1 Rm.1

سادگی

نظرات  (۳)

میسی داداشی قشنگی ازخودته
پاسخ:
فدای ابجی گلم...
 اخی چرا. 
سلام امیدوارم از تنهایی در بیای
بیا دیگه از تنهایی غم نگین
بای تا های
پاسخ:
گفتی هر چه میخواهد دل تنگت بگو منم اینو خواست و گفتم...

2ساله نت برام شده 1 جا برای نوشتن

2ساله دارم مینویسم اما تو این 2 سال نتونستم از خوشبختی بنویسم

چون وجود نداره

برا همین نمیخوام نصیحتت کنم

مواظب دلت باش

همین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی