غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

خنجر

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۹ ق.ظ

دیگر عقب جا نداره...لطفا از جلو خنجر بزنید!!!

دوستم !
پیراهنم را بزن بالا !
کمرم را دیدی ؟
نترس چیزی نیست . . . !
اینها فقط جای خنجرند ، من نفهمیدم در رفاقت چه شد !
“ تو مواظب باش ”


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۸
Rm.1 Rm.1

خنجر

عقب

نظرات  (۴)

سلام داااااش؟ :)
میشناسیم که؟
وبت قشنگه هااا؟
ایشالا موفق باشی
پاسخ:
سلااام
فکر کنم...
ممنون...
ببخشید خب ناراحت شدم گفتم اگه نمیخوای سربزنی بهم تا پاکت کنم

اره خودمم
سلام ممنونم.عید توهم مبارک.کجایی به ما سر نمیزنی؟
پاسخ:
هستم...

نمیبینید دیگه...
اپممممممممممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی