غریبانه-72

....
غریبانه-72

ی وقتایی خودمو بغل میکنم و به خودم میگم:

غصه نخور دیوونه!!!

من که باهاتم....

آخرین مطالب

با مرام...

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۲ ب.ظ




به سلامتی کسی که نمیشناستت ولی نوشته هاتو میخونه

تا از دلت با خبر بشه،

زیرش لایک میزنه،

نه واسه اینکه نوشتت خوبه واسه اینکه بهت بفهمونه تنها نیستی....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۲
Rm.1 Rm.1

رفیق

معرفت

نظرات  (۴)

سلام

گنجشک می خندید به اینکه چرا هر روز
بی هیچ پولی برایش دانه می پاشم…
من می گریستم به اینکه حتی او هم
محبت مرا از سادگی ام می پندارد

بای تا های

بارلها خسته ام
پر از دردم راهی برای رفتن ندارم
دردهایم گوشه دلم سنگین است توان راه
رفتن ندارم
خیلی وبت قشنگه
تازه از قالب وبلاگتم خیلی خوشم امد
مطالبتم که دیگه نگوووو
فوق العادس
پاسخ:
ممنون از لطفتون..
بازم سر بزن..
لایک داشییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی